Tiedote 3/2016: Järjestössä muutoksia ja ylimääräinen vuosikokous 21.6.2016

ke kesäk. 01 12:43:00 2016

Järjestössämme tapahtuu muutoksia. Selkäydinvammaiset Akson ry:n puheenjohtaja Lauri Louhivirta (2015, 2016- 2017) on eronnut tehtävästään 1.6.2016 alkaen. Lauri siirtyy kohti uusia haasteita ja haluamme kiittää häntä ajasta, jonka on viettänyt ansiokkaasti Aksonin johdossa.

Puheenjohtajan tehtävää hoitaa varapuheenjohtaja Janne Koskinen 1.6.2016 alkaen, kunnes ylimääräinen vuosikokous valitsee uuden puheenjohtajan.

Täten kutsumme jäsenet ylimääräiseen vuosikokoukseen 21.6.2016 klo 18.15-20.00 Break Sokos Hotel Flamingo Vantaalle, kokouskeskus 3krs. (Tasetie 8, 01510 Vantaa). Kokouksen kutsu/asialista löytyy tämän tiedotteen mukana. Kokouksessa valitaan Selkäydinvammaiset Akson ry:lle puheenjohtaja loppukaudelle 2016-2017.

Tiedote 3/2016 on lähettetty 1.6.2016 jäsenistölle sähköpostitse ja postitse. Tiedote ja kokouskutsu/asialista löytyy liitteenä sekä täältä >>
(HUOM! jäsenille lähteneessä kirjeessä puheenjohtajan puhelinnumero oli väärin, oikea numero on p. 050 543 6680)

Lisätiedot:

Anni Täckman